Ομελέτα με πράσινα μυρωδικά!

omeletaΥΛΙΚΑ για 4 μερίδες

8 αυγά

αλάτι και πιπέρι

4κ.σ. ελαιόλαδο

1 κουτ. της σούπας ψιλοκομμένο, φρέσκο σχοινόπρασο

1 κουτ. της σούπας ψιλοκομμένο φρέσκο δυόσμο

1 κουτ. της σούπας ψιλοκομμένο φρέσκο μαϊντανό

κλαράκια μαϊντανού για τη διακόσμηση

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  1. Σπάμε τα αυγά σε ένα μεγάλο μπολ και τα χτυπάμε καλά. Νοστιμίζουμε με αλάτι και πιπέρι και προσθέτουμε τα ψιλοκομμένα μυρωδικά. Αφήνουμε το μίγμα κατά μέρος για 30-40 λεπτά, ώστε τα αυγά να απορροφήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο άρωμα από τα μυρωδικά.
  2. Ετοιμάζουμε 4 ομελέτες με τον ακόλουθο τρόπο: Αλείφουμε αντικολλητικό τηγάνι με ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά, χωρίς να το αφήσουμε να κάψει. Αδειάζουμε στο τηγάνι το μίγμα των αυγών, ανακατεύοντας διαρκώς, μέχρι να στερεοποιηθεί ελαφρά η επιφάνεια, αλλά να παραμείνει μαλακή.
  3. Με μια σπάτουλα περιορίζουμε την ομελέτα στη μία άκρη του τηγανιού και τη γυρίζουμε ανάποδα, ώστε η πάνω πλευρά της να έρθει σε επαφή με τον πυθμένα του τηγανιού. Ψήνουμε για άλλα δύο λεπτά και μεταφέρουμε την ομελέτα σε πιάτο.
  4. Διακοσμούμε τις ομελέτες με κλαράκια μαϊντανού και σερβίρουμε αμέσως.

Το δίπλωμα της ομελέτας, ώστε να ψηθεί από την κάτω πλευρά, είναι από τις πιο δύσκολες και «λεπτές» τεχνικές της ετοιμασίας της. Εναλλακτικά, μπορούμε να σκεπάσουμε την ομελέτα με καπάκι κατσαρόλας και να την αναποδογυρίσουμε εκεί. Στη συνέχεια την αφήνουμε να γλιστρήσει απαλά στο τηγάνι, με την άψητη πλευρά προς τα κάτω.

ΣΧΟΛΙΟ:

Ένα, πολύ υγιεινό και παράλληλα γευστικό πιάτο χαμηλό σε λίπος, θερμίδες, και υδατάνθρακες αλλά υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη, βιταμίνη C, και νοστιμιά. Ένα κυριολεκτικά γαστρονομικό γεύμα που μας δίνει μόλις 270 kcal ανά μερίδα αλλά μοιράζετε μαζί μας όλες τις ευεργετικές ιδιότητες των βοτάνων που περιέχει. Έτσι ο δυόσμος δίνει τις αντισηπτικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες και ο μαϊντανός μας βοηθά σημαντικά στη διαδικασία της πέψης, του θυρεοειδούς αλλά και των νεφρών. Προσθέστε τα βότανα της αρέσκειας σας και δώστε στο γεύμα σας τη νότα που εσείς επιθυμείτε. Εναλλακτικά μπορείτε να μαγειρέψετε τη ομελέτα με λίγο λάδι και νερό στο φούρνο.

Διατροφικά σχόλια:

Μιχάλης Μακρυλλός

Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΜSc


Επιμέλεια συνταγών:

Ντίνα Νικολάου

Συγγραφέας – Σέφ

Πηγή: www.logodiatrofis.gr

Author: Care24.gr

Share This Post On