10 μύθοι για τη δίαιτα, που υποστηρίζουν πως δεν μπορείς να αδυνατίσεις

Υπάρχουν πολλές συμβουλές που προβάλουν τον καλύτερο τρόπο για να χάσει κάποιο άτομο τα περιττά κιλά. 

10-mithoi-diaita-ipostirizoun-den-mporeis-adinatiseis

Ακόμα κι αν συμπεριλαμβάνεστε ή όχι στους παραπάνω, τα κιλά πραγματικά συσσωρεύονται από κάποιες λανθασμένες μας συνήθειες. Εάν έχετε ακούσει μια από τις παρακάτω συμβουλές, είναι ένας καλός λόγος, ειδικά όσοι αύξησαν βάρος να διαχωρίσουν τον μύθο από την πραγματικότητα.

Μύθοι δίαιτας

Αυτοί οι μύθοι στον τομέα της διατροφής προκαλούν όντως μείωση βάρους?

1. Μύθος: Μην τρώτε μετά 20:00
Αλήθεια: Η ώρα που θα φάει κάποιος, δεν έχει σημασία, αλλά η καθημερινή συνολική πρόσληψη θερμίδων. Το τελευταίο μας γεύμα είναι τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον ύπνο.

Παρά τη δημοφιλή πεποίθηση, τα τρόφιμα που καταναλώνονται τη νύχτα, αυτόματα αποθηκεύονται ως λίπος, δίνοντας έτσι στον εαυτό σας ένα καλό κίνητρο για να σταματήσει να τρώει, αφού δεν πρόκειται να σας βοηθήσει να αδυνατίσετε. Ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος, είναι να παρακολουθείτε την πρόσληψη θερμίδων σας όλη την ημέρα, χωρίς να υπερβαίνει το σύνολο των θερμίδων που είναι ιδανικό για εσάς.

Η έρευνα δείχνει, ωστόσο, ότι πολλές γυναίκες καταναλώνουν το μισό από το σύνολο των ημερήσιων θερμίδων τους κατά τη διάρκεια ή μετά το δείπνο λόγω άγχους, το οποίο παίζει τεράστιο ρόλο στη διατροφή. Λάβετε υπόψη ότι η κατανάλωση των λανθασμένων τροφίμων ειδικά τις νυχτερινές ώρες , δηλαδή των τροφίμων με πολύ αυξημένες θερμίδες και λιπαρά, μπορεί να επηρεάσει την πέψη, κάνοντας σας να υπολειτουργείτε πηγαίνοντας στο κρεβάτι. Ο αρκετός ύπνος μπορεί να προκαλέσει στη συνέχεια την αύξηση πρόσληψης περισσότερης τροφής κυρίως την επόμενη μέρα για να αναπληρώσετε τη χαμηλή ενέργεια. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μερικοί εμπειρογνώμονες προτείνουν να τρώτε περισσότερες θερμίδες νωρίτερα μέσα στην ημέρα με το μεγαλύτερο γεύμα σας να είναι στο μεσημεριανό γεύμα, ενώ στη συνέχεια, να τρώτε ένα ελαφρύ δείπνο. Αλλά αν γνωρίζετε ότι θέλετε να τρώτε ένα μικρό γλυκό μετά το βραδινό, καλό είναι να υπάρχει άλλο ένα γεύμα μετά, το οποίο να κυμαίνεται από 150 έως 200 θερμίδες , τουλάχιστον δυο ώρες πριν τον ύπνο. Μια κατάλληλη επιλογή είναι το γιαούρτι με διάφορες επιλογές συνοδευτικές όπως μέλι, μαρμελάδα κλπ.

2. Μύθος: Τα «light» τρόφιμα είναι καλύτερα
Αλήθεια: Τα «light» τρόφιμα μπορεί να περιέχουν λιγότερες θερμίδες ή λιπαρά, αλλά όχι χωρίς να αυξάνεται το νάτριο, η ζάχαρη, τα χημικά πρόσθετα, ή οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες. Για το λόγο αυτό επιλέγουμε προϊόντα light έως 2% και όχι περισσότερο επεξεργασμένα.

Για παράδειγμα, όταν συγκρίνουμε πραγματικό τυρί κρέμα με το λίπος της, μπορείτε να αποθηκεύσετε 15 θερμίδες, αλλά θα πάρετε και 11mgr νατρίου. Παρά το γεγονός ότι είναι light, η πρόσληψη μεγάλης ποσότητας νατρίου είναι μια σημαντική αιτία κατακράτησης υγρών, αλλά και σοβαρότερων ασθενειών. Επίσης, όταν οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ένα τρόφιμο ως light, έχουν την τάση να τρώνε περισσότερο και καταναλώνουν την ίδια ποσότητα ή περισσότερες θερμίδες. Έτσι, για να παρατηρήσεις…κάθοδο στη ζυγαριά, φρόντισε να τα καταναλώνεις στα πλαίσια μίας ισορροπημένης διατροφής και να αντικαθιστάς με αυτά τα αντίστοιχα πλήρη, σε ίσες ποσότητες. Θυμήσου ότι πέρα από τα light αναψυκτικά και ορισμένα κρύα ροφήματα τσαγιού που αποδίδουν πρακτικά μηδενικές θερμίδες, πολλά άλλα light τρόφιμα και ποτά περιέχουν θερμίδες, που μπορούμε να διαβάσουμε στις ετικέτες τους!

3. Μύθος: Μπορείτε να φάτε όλα όσα θέλετε, για όσο διάστημα αφού το τρόφιμο είναι υγιές.
Αλήθεια: Τα υγιεινά τρόφιμα εξακολουθούν να περιέχουν θερμίδες, ζάχαρη, νάτριο και λίπος.

Το ψωμί ολικής αλέσεως και τα ζυμαρικά, οι ξηροί καρποί και τα βούτυρα καρυδιών, το αβοκάντο, τα αποξηραμένα φρούτα, η βρώμη, ο φρέσκος χυμός , είναι τρόφιμα υγιεινά , αλλά δεν είναι όμως χωρίς θερμίδες. Στην πραγματικότητα, έχουν αρκετά υψηλές θερμίδες αφού μισό αβοκάντο είναι περίπου στις 161 θερμίδες και 18 φιστίκια κάσιους είναι στις 163 θερμίδες. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε απερίσκεπτα να καταναλώνετε φυστικοβούτυρο, ακριβώς επειδή είναι υγιεινό, διότι μια κουταλιά της σούπας θα σας δώσει 105 θερμίδες. Μετρώντας τις θερμίδες και αξιολογώντας τες, εξακολουθούν να είναι σημαντικές, ακόμα και όταν τρώτε θρεπτικά τρόφιμα.

4. Μύθος: Επιλέγοντας να είσαι Vegan (φυτοφάγος) σημαίνει αυτόματα απώλεια βάρους
Αλήθεια: Τα Vegan τρόφιμα μπορεί να περιέχουν κενές θερμίδες. Δηλαδή θερμίδες που δεν μας δίνουν κάτι διατροφικά αλλά μόνο θερμιδικά.

Οι τηγανητές πατάτες, τα πατατάκια, η μαύρη σοκολάτα, όλα αυτά τα τρόφιμα είναι vegan, αλλά αν η διατροφή σας είναι γεμάτη από αυτά, Θα αποθηκεύσετε τι; Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα χάσετε βάρος, και μπορείτε αντίθετα να καταλήξετε αυξάνοντας το βάρος . Η επιλογή να γίνει κάποιος vegan με τον αποκλειστικό σκοπό να χάσει βάρος, θα συμβεί αν τρώει μια ισορροπημένη διατροφή που περιλαμβάνει πολλά φρούτα, λαχανικά, vegan πηγές πρωτεϊνών, όπως τα φασόλια και το τυρί tofu , και τα δημητριακά ολικής αλέσεως. Και να είστε προσεκτικοί στην πρόσληψη των θερμίδων που προσλαμβάνετε καθημερινά.

5. Μύθος: Αφού υπάρχει άσκηση, μπορείτε να φάτε όλα όσα θέλετε.
Αλήθεια: Η καθιστική ζωή , πιθανώς δεν καίει τόσο πολλές θερμίδες, όπως νομίζετε.

Ένα τρέξιμο για 30 λεπτά σε μέτρια ένταση καίει περίπου 300 θερμίδες. Έτσι, αν καταναλώσουν μετά ένα cheeseburger, πατάτες, και μια μπύρα, που είναι πάνω από 700 θερμίδες, δεν έκαναν τίποτα. Για την απώλεια βάρους, είναι όλα σχετικά με απλά μαθηματικά: θα πρέπει να καίγονται ή να αποκόπτονται από τις ενεργειακές σας απαιτήσεις καθημερινά 500 θερμίδες την ημέρα για να χάσετε μισό κιλό την εβδομάδα. Μετά από αυτό το 300 θερμίδες που κάψατε τρέχοντας, θα πρέπει ακόμα να προσθέσει 200 θερμίδες στη διατροφή σας αφού λειτουργούμε ανάλογα με τις καθημερινές ενεργειακές μας ανάγκες. Η άσκηση θα πρέπει σίγουρα να είναι μέρος του στόχου για απώλεια βάρους, αλλά θα πρέπει να υπάρχει παρακολουθεί στην πρόσληψη θερμίδων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ www.logodiatrofis.gr

Author: Care24.gr

Share This Post On