Διατροφή χωρίς προσθήκη ζάχαρης; Και όμως υπάρχουν νόστιμες επιλογές!
Δεκ06

Διατροφή χωρίς προσθήκη ζάχαρης; Και όμως υπάρχουν νόστιμες επιλογές!

Ένα διατροφικό πρόγραμμα για να είναι ισορροπημένο πρέπει να αποτελείται από μικρά και συχνά γεύματα. Το ιδανικό σχήμα ημερησίως είναι 5-6 γεύματα με αποχή 2,5 – 3 ώρες το καθένα. Ο λόγος που συστήνεται είναι, διότι ένα τρόφιμο για να μεταβολιστεί χρειάζεται περίπου 2,5 – 3 ώρες. Άρα μόλις ολοκληρωθεί η καύση του ενός γεύματος πρέπει να εισάγεται το επόμενο, για να βρίσκεται σε συνεχή λειτουργία ο οργανισμός. Έτσι, επιτυγχάνεται και...

Read More
Ο στιγμιαίος καφές συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και στη θωράκιση του οργανισμού!
Δεκ06

Ο στιγμιαίος καφές συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και στη θωράκιση του οργανισμού!

Ο καφές αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά ροφήματα που καταναλώνονται ευρέως στον κόσμο. Γι’ αυτό το λόγο πολλές φορές έχει βρεθεί στο επίκεντρο διαφόρων επιστημονικών συζητήσεων, που αναφέρονται κυρίως στις ιδιότητες και στις επιδράσεις του πάνω στην υγεία του ανθρώπου. Κύριο χαρακτηριστικό του καφέ που τον καθιστά ευεργετικό είναι η περιεκτικότητα του σε αντιοξειδωτικές ουσίες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον φαίνεται να έχει ο στιγμιαίος καφές,...

Read More