Δίαιτα express πριν τις διακοπές!

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός στην προσπάθεια μείωσης του βάρους;

diaita-express-prin-diakopes

Μα φυσικά ο χρόνος! Έρχονται οι διακοπές και οι περισσότεροι σκέφτονται ξαφνικά να χάσουν κιλά! Για να γίνει όμως αυτό βάζουν στόχους όπως…»σε ένα μήνα θέλω να χάσω 8 κιλά», «θέλω σε δυο μήνες να χάσω 20 κιλά» και άλλα τέτοια παρόμοια.

Ο άνθρωπος όταν έχει ένα πρόβλημα και του προτείνεται μια λύση, η λύση αυτή θέλει να είναι όσο το δυνατόν συντομότερη και ταχύτερη, ή έτσι του έχουν μάθει να σκέφτεται! Λανθασμένες πληροφορίες που στοχεύουν στην παραπλάνηση του ασθενή, έχουν αντικαταστήσει τις λέξεις υπομονή και επιμονή με τις λέξεις γρήγορα και χωρίς προσπάθεια! Γι’ αυτό οι άνθρωποι που επισκέπτονται τους διατροφολόγους το βλέπουν σαν μια λύση η οποία θα είναι η τελευταία.

Πρώτα από αυτό έχουν δοκιμάσει οι περισσότεροι δίαιτες λεγόμενες express ή έχουν δοκιμάσει σκευάσματα που υπόσχονται τόσο απλά γρήγορη απώλεια βάρους χωρίς οι ίδιοι να κάνουν απολύτως τίποτα! Μα ας αναρωτηθείτε λίγο, πως είναι δυνατόν να έχετε μια απώλεια βάρους και κυρίως διατήρησή αυτού χωρίς καν να αλλάξετε τις διατροφικές συνήθειες και τρόπο ζωής?? είναι λοιπόν μάλλον αδύνατον!

Είναι ψέμα λοιπόν ότι η καταπολέμηση της παχυσαρκίας είναι απλή υπόθεση και είναι επίσης ψέμα ότι αυτή η ασθένεια μπορεί να θεραπευτεί σε μία εβδομάδα. Οι άνθρωποι έχει παρατηρηθεί πως όσο περισσότερες ενοχές έχουν για τις λάθος συνήθειες τους, τόσο πιο βίαιες λύσεις επιλέγουν για απώλεια βάρους! Έτσι λοιπόν είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε πως μπορούμε να χάσουμε κιλά όχι «γρήγορα και εύκολα» αλλά «σταθερά και υπομονετικά» αν θέλουμε να κρατήσουμε αυτά και μετά το καλοκαίρι!

  1. Δεν υπάρχουν τρόφιμα που παχαίνουν και αδυνατίζουν: δεν χρειάζεται τόσο να αποκόψετε διάφορες τροφές από την καθημερινότητα σας, όσο να τις περιορίσετε. Συνήθως όταν ένα άτομο ξεκινάει δίαιτα, ξαφνικά τρώει συγκεκριμένες τροφές και αποφεύγει κάποιες άλλες….. μα κάποια στιγμή θα ξαναενταχθούν αυτές οι τροφές στο καθημερινό διατροφολόγιο και μετά τι?? Ίδια συνηθισμένη ιστορία! Η άρνηση και η προσπάθεια να μείνουμε συνειδητά μακριά από κάποιες τροφές, κάνει αυτές τις τροφές ακόμα πιο ελκυστικές. Καλό λοιπόν είναι να μην αποφεύγετε τροφές απλά να τις περιορίζετε και να τις τρώτε στην ατομική ποσότητα που σας αναλογεί! Σε αυτό το κομμάτι σίγουρα ένας διαιτολόγος μπορεί να σας βοηθήσει!
  2. Προγραμματίστε τα γεύματά σας: Πόσοι άνθρωποι τρώνε μόνο 2 γεύματα την μέρα?? ακόμη και ένα?? Ότι χειρότερο σε ένα υγιεινό διατροφολόγιο! Μικρά και συχνά γεύματα είναι αυτά που θα σας βοηθήσουν να ενεργοποιήσετε τον εαυτό σας και να γίνονται πιο σωστά οι καύσεις! Να θυμάστε τρώγοντας θα χάσετε βάρος!! Η ίδια ποσότητα ενέργειας εάν καταναλωθεί υπό διαφορετικές συνθήκες δημιουργεί διαφορετικά μεταβολικά αποτελέσματα επηρεάζοντας ανάλογα το σωματικό βάρος. Μια ποσότητα θερμίδων εάν καταναλωθεί σε ένα γεύμα μπορεί να έχει αρνητική επίπτωση στο σωματικό βάρος, ενώ εάν μοιραστεί σε περισσότερα γεύματα, μπορεί να έχει θετική μεταβολική επίπτωση. Πολλές μελέτες έδειξαν ότι το μειωμένο βάρος σχετίζεται σημαντικά με την συχνότητα των γευμάτων. Όσο, δηλαδή, τα άτομα καταναλώνουν μικρά και συχνά γεύματα τείνουν να έχουν σταθερά χαμηλό βάρος σε σχέση με άτομα που δεν καταναλώνουν συχνά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας. Η συχνότητα των γευμάτων συμβάλει στον εφοδιασμό του οργανισμού με ενέργεια όλη την ημέρα σταθερά και βοηθάει ώστε να απορροφηθούν σωστά τα όλα θρεπτικά συστατικά. Τα πολλά μικρά και συχνά γεύματα συμβάλλουν και στην καύση του λίπους. Τρώγοντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα το στομάχι δεν προλαβαίνει να κενωθεί, συνεπώς οι τροφές καθυστερούν να μεταβούν στο λεπτό έντερο και αυτό έχει ως συνέπεια τον μειωμένο ρυθμό απορρόφησης της γλυκόζης. Έτσι, μειώνεται η έκκριση ινσουλίνης, η οποία είναι αναβολική ορμόνη, και ο οργανισμός καταφεύγει στην χρήση του λίπους για να εκτελέσει τις λειτουργίες του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ www.logodiatrofis.gr

Author: Care24.gr

Share This Post On