Αναστασία Κόκκαλη: «Οι διατροφικές ατασθαλίες αντισταθμίζονται με σωματική άσκηση»!!!

Πολλές φορές αναρωτιέστε τι τρώει ένας διατροφολόγος στην καθημερινότητά του. Η καταξιωμένη Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Αναστασία Κόκκαλη μας αποκαλύπτει τα δικά της μυστικά διατροφής!
Η καθημερινή μου διατροφή αντικατοπτρίζει το μοντέλο της Μεσογειακής Διατροφής. Εκτός από τα φρούτα και τα λαχανικά, πίνω πολύ πράσινο τσάι καθημερινά επειδή έχει υψηλή αντιοξειδωτική ικανότητα, αντιγηραντική δράση και τονώνει την πνευματική λειτουργία.

Αν και οι διαιτολόγοι πρεσβεύουμε το μοντέλο της ισορροπημένης διατροφής, ωστόσο είμαστε και εμείς άνθρωποι με διατροφικές ιδιαιτερότητες, γευστικές προτιμήσεις και φυσικά ‘αμαρτωλές’ διατροφικά επιθυμίες. Όμως , πιστεύω ότι η επιστημονική γνώση, γίνεται τις περισσότερες φορές μία ευχάριστη συνήθεια σε ό, τι αφορά την καθημερινή διατροφή. Υποκύπτω σε γλυκές αλχημείες με μαύρη σοκολάτα και δυστυχώς δεν μπορώ να αρνηθώ και τις υπέροχες χορτόπιτες της μαμάς.

Οι διατροφικές ατασθαλίες αντισταθμίζονται με σωματική άσκηση, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου και παράλληλα με περισσότερη προσοχή στην ποιοτική επιλογή των γευμάτων των επόμενων ημερών. Θεωρώ ότι δεν υπάρχουν απαγορευμένα τρόφιμα αλλά κακές διατροφικές συνήθειες.

Εκείνο που θα συμβούλευα όλους είναι να κρατούν ένα ημερολόγιο διατροφής και άσκησης, το οποίο αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο ελέγχου της διατροφής.

Το «μενού» της Αναστασίας:

Πρωινό: Κουάκερ με μέλι και φρούτα ή αριάνι ή γιαούρτι 2% με δημητριακά ολικής αλέσεως και ένα φρούτο εποχής
Δεκατιανό: Φρούτα ή γιαούρτι ή σούπα
Μεσημεριανό – Βραδινό: Ψάρι ή όσπρια ή λαδερό σε συνδυασμό με σαλάτα λαχανικών
Απογευματινό: Λίγοι ανάλατοι ωμοί ξηροί καρποί ανάμεικτοι με Goji Berries

Πηγή: www.logodiatrofis.gr

Author: Care24.gr

Share This Post On