Ένα συστατικό κλειδί που θα κάνει τα φαγητά σου πραγματικά όπλα στο αδυνάτισμα

Τι να προσθέσω στο milkshake: αν σκοπεύεις να φτιάξεις το κλασικό milkshake με παγωτό, τότε η λύση σου βρίσκεται στα light προϊόντα.

key-foods

Προτίμησε μόνο 1 μπάλα (50γρ) παγωτό με γεύση σοκολάτα με γλυκαντικά (στέβια) και 1 ποτήρι (250ml) γάλα 1.5% σε λιπαρά. Αυτό αντιστοιχεί σε 200kcal δηλαδή μειώνεις κατά 50% τις θερμίδες από ένα κλασικό milkshake. Πρόσθεσε άφθονη κανέλα, η οποία κανέλα μπορεί να θεωρηθεί και ως «λιποδιαλυτική» επειδή αυξάνει την ευαισθησία ινσουλίνης, άρα ελέγχει τη γλυκόζη του αίματος παράγοντας ταυτόχρονα λιγότερη ινσουλίνη η οποία έχει την τάση να συσσωρεύει λίπος στον οργανισμό. Συμπερασματικά, έχει θετική επίδραση στη καύση λίπους και κυρίως τοπικού λίπους ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς.

– Τι να προσθέσω στο γιαούρτι (για πρωινό): ταιριάζει άψογα με κανέλα και δημητριακά ολικής αλέσεως και cranberrie, μιας και προσφέρουν στον οργανισμό ασβέστιο και φυτικές ίνες, συστατικά που συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση του σωματικού λίπους. Συγκεκριμένα, όταν η πρόσληψη ασβεστίου από την τροφή είναι υψηλή, μειώνεται η έκκριση της ορμόνης καλσιτονίνης, η οποία εμποδίζει τη λιπόλυση και αυξάνει την αποθήκευση λίπους με τη μορφή τριγλυκεριδίων στο λιπώδη ιστό. Επιπρόσθετα, η αυξημένη περιεκτικότητα των τροφίμων ολικής αλέσεως σε σύνθετους υδατάνθρακες σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες δεν προκαλούν απότομες αλλαγές στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και μειώνουν το ρυθμό της λιπογένεσης.
Â
– Τι να προσθέσω στη σαλάτα μου: Οπωσδήποτε ελαιόλαδο, λεμόνι, ξύδι, μπαλσάμικο, μυρωδικά, τα οποία λόγω της αυξημένης τους περιεκτικότητας σε αντιοξειδωτικά προστατεύουν από την οξείδωση τις βιταμίνες των λαχανικών και αυξάνουν την απορρόφησή τους. Προκειμένου να μεγιστοποιήσεις την καθημερινή πρόσληψη φυτικών ινών μπορείς να προσθέσεις στις σαλάτες σου φρούτα ή όσπρια.

– Τι να προσθέσω στα ζυμαρικά μου: Ήρθε η ώρα να απομυθοποιήσεις ότι απαγορεύεται η ταυτόχρονη κατανάλωσή τους με κοτόπουλο ή κιμά ή μοσχάρι. Αντίθετα, ο συνδυασμός τους, αποδίδει ένα γεύμα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, πλούσιο σε σύνθετους υδατάνθρακες, πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, όπου σε χορταίνουν για μεγάλο διάστημα και τονώνουν τις βιολογικές καύσεις του οργανισμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ www.logodiatrofis.gr

Author: Care24.gr

Share This Post On