Γυναικολογικά προβλήματα το καλοκαίρι και διατροφή

Το καλοκαίρι αποτελεί για τις περισσότερες γυναίκες περίοδος ξεκούρασης, χαλάρωσης, αναζωογόνησης και διέξοδος από την ρουτίνα της καθημερινότητας που χαρακτηρίζεται από αυξημένη διάθεση για διασκέδαση, ξενύχτι, αλκοόλ και ανεπαρκή ή πρόχειρη διατροφή.

gynaikologika_provlimata_to_kalokairi_kai_diatrofi

ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ & ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Συνέπεια όλων αυτών των παραγόντων σε συνδυασμό με τα μπάνια στη θάλασσα και την ηλιοθεραπεία αλλά και της λανθασμένης υγιεινής που ακολουθούν συχνά οι γυναίκες, π.χ. να στεγνώνει το μαγιό πάνω στο σώμα της γυναίκας, είναι να πέφτει η άμυνα του οργανισμού και οι γυναίκες να είναι πιο επιρρεπείς και ευαίσθητες στις λοιμώξεις του γεννητικού συστήματος.

Οι πιο συχνές λοιμώξεις του γεννητικού συστήματος που συναντώνται κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών είναι διαταραχές της έμμηνου ρήσεως όπως αμηνόρροια ή αλλαγή του κύκλου έμμηνου ρήσεωςκολπίτιδες από μύκητες, τριχομονάδες και αιμόφιλο του κόλπου και τραχηλίτιδα από χλαμύδια, μυκόπλασμα ή ουρεόπλασμα που χαρακτηρίζονται από έντονη φαγούρα και αυξημένα υγρά λευκής, κίτρινης και σπανιότερα κιτρινοπράσινης απόχρωσης.Επιπλέον παράγοντες όπως η ενδυμασία, το σεξ ιδιαίτερα χωρίς προφυλακτικό κατά τη διάρκεια της περιόδου, η χρήση ταμπόν και κυρίως οι στερητικές δίαιτες που έχουν την τάση να εφαρμόζουν οι γυναίκες τους καλοκαιρινούς μήνες επιβαρύνουν αρκετά τον οργανισμό και το γεννητικό σύστημα με αποτέλεσμα την αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης τέτοιου είδους λοιμώξεων.

Όπως είναι γνωστό, η πρόληψη είναι το παν για την αποφυγή εμφάνισης τέτοιων λοιμώξεων και επιτυγχάνεται με επαρκή ενυδάτωση του οργανισμού και σωστή διατροφή. Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού, εκτός των υπολοίπων ιδιοτήτων που έχει,  αυξάνει την  διούρηση με αποτέλεσμα αποβολή τοξινών και άχρηστων ουσιών από τον οργανισμό. Η επαρκής ενυδάτωση επιτυγχάνεται όχι μόνο με την αυξημένη κατανάλωση νερού αλλά και με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών με αυξημένη περιεκτικότητα σε νερό όπως καρπούζι, πεπόνι, ροδάκινα, βερίκοκα, μπρόκολα, ντομάτα, αγγούρι και πορτοκάλια αλλά και με  χυμούς, τσάι, γάλα, γρανίτες και διάφορα άλλαροφήματα.

Η σωστή διατροφή θα πρέπει να περιλαμβάνει τρόφιμα που να έχουν ευεργετική επίδραση στον οργανισμό και κυρίως στο γεννητικό σύστημα. Μια τέτοια διατροφή θα είναιεμπλουτισμένη με γάλα, γιαούρτι, τυρί και παγωτά λόγω της περιεκτικότητάς τους σε προβιοτικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ www.logodiatrofis.gr

Author: Care24.gr

Share This Post On