Η κατανάλωση κοτόπουλου μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους;

Οι άνθρωποι πολλές φορές καταναλώνουν κοτόπουλο, όταν προσπαθούν να χάσουν βάρος, επειδή έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες.

Κατανάλωση στήθους κοτόπουλου και απώλεια βάρους

Ο κύριος λόγος που το κοτόπουλο συνιστάται μερικές φορές για απώλεια βάρους είναι η περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνες.

Κάθε 85g λευκού κοτόπουλου παρέχει 25g πρωτεΐνης.

Σύμφωνα με ανασκόπηση που δημοσιεύθηκε στο The American Journal of Clinical Nutrition, φάνηκε ότι τα γεύματα που περιέχουν τουλάχιστον 25 γραμμάρια πρωτεΐνης μπορεί να βοηθήσουν τους ανθρώπους να αυξήσουν τον κορεσμό τους, βοηθώντας τους να διαχειριστούν καλύτερα το σωματικό βάρος.

Μειώνοντας τις θερμίδες για να χάσετε βάρος

Για να χάσετε μισό κιλό την εβδομάδα, θα χρειαστεί να μειώσετε κατά 500 θερμίδες τη διαιτητική σας πρόσληψη σας κάθε μέρα.

Κάθε 85gr ψημένου κοτόπουλου έχει περίπου 170 θερμίδες.

Αυτό είναι περίπου 70 θερμίδες λιγότερο από την ίδια ποσότητα ψημένης μοσχαρίσιας μπριζόλας στο γκριλ και 130 θερμίδες λιγότερο από ένα μεγάλο παϊδάκι (85γρ).

Πως να συνδυάσετε το κοτόπουλο;

Ένας τρόπος για να καταναλώσετε ένα πιο ισορροπημένο γεύμα μειωμένων θερμίδων είναι να διαιρέσετε το πιάτο σας ομοιόμορφα σε 3 τμήματα που να περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες (π.χ. καστανό ρύζι, πατάτα), σαλάτα και μία μορφή πρωτεΐνης όπως είναι το κοτόπουλο.

Ο συγκεκριμένος συνδυασμός τροφίμων δημιουργεί ένα γεύμα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, γεγονός που μας κάνει να μένουμε χορτάτοι για περισσότερη ώρα και κατά συνέπεια να ελέγχουμε την ποσότητα φαγητού που καταναλώνουμε.

Ποιο κοτόπουλο όμως να προτιμάτε?

Ιδανική επιλογή αποτελεί το ένα κοτόπουλο που τρέφεται με 100% φυτικές τροφές, βασισμένες στο καλαμπόκι, και αγνό ελαιόλαδο.

Χάρη στα πολύτιμα συστατικά του ελαιόλαδου το κρέας του κοτόπουλου γίνεται πιο νόστιμο και τρυφερό, καθώς επίσης έχει βελτιωμένη σύσταση σε ότι αφορά στα λιπαρά οξέα.

Ως γνωστό, το λάδι της ελιάς σε σχέση με άλλα σπορέλαια έχει σημαντικά υψηλότερη θρεπτική αξία και είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε, που έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και συμβάλλει στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες.

Το ελαιόλαδο βοηθάει επίσης στην καλύτερη απορρόφηση του Σεληνίου που περιέχεται στην τροφή των πουλερικών με αποτέλεσμα να παρέχει ένα κρέας πλούσιο σε Σελήνιο και με τις ευεργετικές του ιδιότητες αποτελεί ιδανική επιλογή για το καθημερινό μας τραπέζι.

Αν και για εσάς το φαγητό είναι απόλαυση, δεν χρειάζεται να στερηθείτε σε γεύση στην προσπάθεια σας να χάσετε βάρος.

Επιλέγοντας το Ελαιοπουλάκι, ένα κοτόπουλο που τρέφεται με 100% φυτικές τροφές, βασισμένες στο καλαμπόκι, και ελαιόλαδο, θα απογειώσετε γευστικά το πιάτο σας, ενώ θα προσφέρετε θωράκιση στον οργανισμό σας, χάρη στην περιεκτικότητά του στο ιχνοστοιχείο Σελήνιο.

Νάντια Αναγνωστή
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Author: Care24.gr

Share This Post On