Μάθετε τα πάντα για τις δίαιτες αποτοξίνωσης

Τι σημαίνει δίαιτα αποτοξίνωσης;

mathete-ta-panta-gia-tis-diaites-apotoksinwsis

Πως λειτουργεί για τον οργανισμό μας; Είναι επικίνδυνη; Πόσες μέρες μπορούμε να την εφαρμόσουμε;
Γιατί να κάνουμε αποτοξίνωση;

Δίαιτα αποτοξίνωσης

Πολλοί γιατροί προτείνουν μια φορά το χρόνο να εφαρμόσουμε μια δίαιτα αποτοξίνωσης.
Προσοχή: δίαιτα αποτοξίνωσης δεν πρέπει να κάνουν τα παιδιά, οι θηλάζουσες μητέρες και ασθενείς με εκφυλιστικές παθήσεις, καρκίνο κτλ. Ο όρος αποτοξίνωση αναφέρεται κυρίως στην απομάκρυνση των τοξικών ουσιών από τα νεφρά, το ήπαρ και το παχύ έντερο. Τα οφέλη της αποτοξίνωσης είναι ότι τα παραπάνω όργανα του σώματος καθαρίζουν από τις διάφορες τοξίνες που συσσωρεύονται στον οργανισμό, αλλά παράλληλα διεγείρεται και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Ο συγχρόνως τρόπος ζωής, η ακατάστατη διατροφή, η καθιστική ζωή, το κάπνισμα, το στρες, η ρύπανση του περιβάλλοντος, το αλκοόλ και τα φάρμακα προκαλούν αυξημένη συσσώρευση τοξινών στο σώμα με αποτέλεσμα να μπλοκάρουμε κάθε προσπάθεια για να ελέγχουμε το σωματικό βάρος. Η αποτοξίνωση βοηθάει στη μείωση της κατακράτησης υγρών και αυξάνει την αποβολή των τοξινών. Όσο πιο καθαρό είναι το σώμα μας από τοξίνες, τόσο πιο εύκολο είναι να ελέγχουμε το βάρος μας.

Ποια είναι τα σημάδια που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε μια δίαιτα αποτοξίνωσης;

  • Πονοκέφαλοι
  • Κακή διάθεση
  • Εύθραυστα νύχια και μαλλιά
  • Κυτταρίτιδα
  • Αδυναμία συγκέντρωσης και έλλειψη μνήμης
  • Δυσκοιλιότητα
  • Φούσκωμα
  • Χαμηλή ενέργεια

Βασικές αρχές διατροφής για αποτοξίνωση

  1. Αντιοξειδωτικές ουσίες: Οι αντιοξειδωτικές ουσίες βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού από τις τοξίνες. Αντιοξειδωτικές ουσίες είναι η βιταμίνη C, η βιταμίνη Ε, τα καροτενοειδή, το σελήνιο και πολλά φυτοχημικά. Αυτές βοηθούν στην πρόληψη κυτταρικής βλάβης που προκαλείται από διάφορες χημικές αντιδράσεις με οξυγόνο.¨Βιταμίνη Cμπορείτε να βρείτε στα εσπεριδοειδή, στο μπρόκολο, στις φράουλες, στα αντίδια, στα παντζάρια, στις ντομάτες, στο κάρδαμο, στα μούρα. Β-καροτένειο μπορείτε να βρείτε στις γλυκοπατάτες, στα καρότα, στο πεπόνι, στις κολοκύθες, στο σπανάκι, μάνγκο, παπάγια.Σελήνιο μπορείτε να βρείτε στα δημητριακά ολικής αλέσεως, στα ψάρια, στις γαρίδες, στους ηλιόσπορους.
  2. Φυτικές ίνες: Προσθέστε το καθημερινό σας διαιτολόγιο τροφές με άφθονες φυτικές ίνες όπως είναι τα δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως, το πολύσπορο ψωμί, το πλιγούρι, το καστανό ρύζι, οι αγκινάρες και τα φρούτα και λαχανικά βιολογικής καλλιέργειας. Προτιμούμε τρόφιμα βιολογικής καλλιέργειας για να ελαχιστοποιήσουμε την πρόσληψη χημικών ουσιών.
  3. Ροφήματα από βότανα: Πίνετε καθημερινά ροφήματα από πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, κρόκο κοζάνης, δεντρολίβανο, χαμομήλι, φύλλα αγκινάρας, γαϊδουράγκαθο.
  4. Βιταμίνη C: Καταναλώστε τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη C όπως φράουλες και πορτοκάλι διότι η βιταμίνη C βοηθάει τον οργανισμό να παράγει γλουταθειόνη μια ουσία του ήπατος που απομακρύνει τις τοξίνες.
  5. Μην ξεχνάς την ενυδάτωση: Τώρα που η θερμοκρασία ανεβαίνει, φρόντισε περισσότερο για την ενυδάτωσή σου. Να έχεις πάντα κοντά σου ένα-δυο μπουκαλάκια με νερό, καθώς και μία ποικιλία ροφημάτων που μπορούν να σε ενυδατώσουν… απολαυστικά! Εφοδιάσου με ροφήματα όπως γάλα, χυμούς, αναψυκτικά (χωρίς θερμίδες αν προσέχεις το βάρος σου), τσάι ή καφέ, καθώς αποτελούνται κυρίως από νερό και μπορούν να συμβάλλουν και αυτά στην ενυδάτωσή σου! Φυσικά, να θυμάσαι ότι, πολλά ροφήματα μπορεί να «περιέχουν» θερμίδες που πρέπει να συνυπολογίζεις ώστε να μην υπερβαίνεις το «όριο» των θερμίδων που σου αναλογούν καθημερινά.
  6. Λεκιθίνη: Η λεκιθίνη είναι ένα σημαντικό συστατικό για τη λειτουργία του ήπατος και απαραίτητη για την καλή λειτουργία της χολής. Τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε είναι τα φασόλια σόγιας και τα αυγά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ www.logodiatrofis.gr

Author: Care24.gr

Share This Post On