Οι συνδυασμοί που αδυνατίζουν

Ένα ισορροπημένο γεύμα και κατ’ επέκταση διαιτολόγιο (αποτελούμενο από 3 κύρια γεύματα και 2-3 ενδιάμεσα) θα πρέπει να περιέχει τόσο υδατάνθρακες όσο και πρωτεΐνες. 

sindiasmoi-pou-adinatizoun

Επιπλέον, θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά που είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού.

Στη διαδικασία απώλειας βάρους, πολλοί νομίζουν ότι μια στερητική δίαιτα θα φέρει τα αποτελέσματα που επιθυμούν. Αντιθέτως όλα τα θρεπτικά συστατικά, οι βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά που πρέπει να περιέχονται σε μια ισορροπημένη διατροφή, παίζουν τον δικό τους, σημαντικό ρόλο, στην διαδικασία απώλειας βάρους.

Οι αμυλούχες τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες ψωμί πολύσπορο, καστανό ρύζι, ζυμαρικά/δημητριακά ολικής αλέσεως, όσπρια, cream crackers σίκαλης, πατάτες, φρούτα) αυξάνουν την γλυκόζη στο αίμα σταθερά σε επιθυμητά όρια σε περίοδο 1-3 ωρών. Οι πρωτεΐνες (όσπρια, κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, γάλα, τυρί, γιαούρτι, αυγό) πέπτονται σταδιακά και επιφέρουν αργή αύξηση της γλυκόζης στο αίμα σε περίοδο 3-5 ωρών. Συνδυάζοντας υδατάνθρακες πλούσιους σε φυτικές ίνες με πρωτεΐνες σε κάθε κύριο γεύμα, η γλυκόζη στο αίμα ελέγχεται καλύτερα, και το αίσθημα της πείνας και του κορεσμού είναι στα επιθυμητά όρια. Επίσης, η τακτική κατανάλωση υδατανθράκων πλούσιων σε φυτικές ίνες διατηρεί ψηλά τα επίπεδα ενέργειας, αποφεύγεται η υπερκατανάλωση ενδιάμεσων πλούσιων σε λιπαρά και ζάχαρη και επιφέρει ένα αίσθημα ευεξίας στο άτομο.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ www.logodiatrofis.gr

Author: Care24.gr

Share This Post On