Τι μπισκότο μπορώ να δώσω στα παιδιά μου;

Είναι γεγονός ότι η προτίμηση μας στη γλυκιά γεύση… τόσο εμάς όσο και των παιδιών μας είναι έντονη.

Αυτή η «έμφυτη» προτίμηση φαίνεται να εξηγείτε από μια περίπλοκή σύνδεση περιβαλλοντικών και γενετικών παραγόντων. Ας αναλογιστούμε την αποστροφή μας προς την πικρή γεύση για παράδειγμα.

Στη φύση, αυτή έχει συνδεθεί με δηλητηριώδης ουσίες και φάρμακα και πολύ πιθανόν το γεγονός αυτό να συσχετίζεται εν μέρει με την αποστροφή μας προς αυτήν.

Η γλυκιά όμως γεύση που είναι στενά συνδεδεμένη με την υπερκατανάλωση πρόσθετης ζάχαρης, μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα υγείας.

Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να διδάξουμε τα παιδιά μας από νωρίς για την σημασία της υγιεινής διατροφής αλλά και για τη σημαντικότητα των σωστών επιλογών.

Προσφέροντας στο παιδί μας πιο υγιεινές επιλογές χωρίς να τους στερούμε την γλυκιά γεύση και την απόλαυση κάνουμε και την αρχή για να τα βοηθήσουμε στο να αναπτυχθούν σε υγιείς ενήλικες που επιλέγουν θρεπτικά γεύματα και υιοθετούν καλές διατροφικές συνήθειες.

Μιλώντας για επιλογές….

Θα ήταν καλό αν έχετε το χρόνο να φτιάχνεται σπιτικές λιχουδιές γιατί θα είναι κατά κανόνα πιο υγιεινές από αυτά του εμπορίου.

Υπάρχουν φυσικά και πολλές υγιεινές συνταγές με ελάχιστη προσθήκη ζάχαρης. Δυστυχώς όμως οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας και η έλλειψη χρόνου που χαρακτηρίζει την κοινωνία μας δεν μας επιτρέπει πολλές φορές να αφιερώσουμε αρκετό χρόνο στην κουζίνα.

Τα καλά νέα είναι ότι πλέον υπάρχουν υγιεινές επιλογές και στο εμπόριο. Μια από αυτές που θα μπορούσατε να επιλέξετε για τα παιδιά σας είναι τα μπισκότα Μιράντα 30% λιγότερη ζάχαρη*.

Θα μπορούσατε να τα δώσετε σκέτα στα παιδιά σας ή να τα χρησιμοποιήσετε ως βάση για να δημιουργήσετε θρεπτικά σνακ για εσάς και τα παιδιά σας.

Μερικές ιδέες…

• Σπάστε μερικά μπισκότα Μιράντα 30% λιγότερη ζάχαρη*. Σε ένα μπολ προσθέστε τα μπισκότα μαζί με μέλι. Προσθέστε γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και σερβίρετε με φρούτα ή και ανάλατους ξηρούς καρπούς.

• Κλασσικός και θρεπτικός είναι πλέον ο συνδυασμός των μπισκότων Μιράντα 30% λιγότερη ζάχαρη* με φυστικοβούτυρο και μπανάνα τον οποίο θα λατρέψουν τα παιδιά σας.

• Βάλτε τα στο blender μαζί με γάλα, κακάο, μέλι και φρούτα (μπανάνα ή μήλο) για ένα θρεπτικό και πεντανόστιμο smoothie.

*σε σχέση με τα απλά μπισκότα

Χριστιάνα Μουσκή

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος • Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Author: Care24.gr

Share This Post On