Τυριά Καλογεράκη για light βραδινό

Το βραδινό αποτελεί συνήθως το γεύμα που απολαμβάνουμε περισσότερο, καθώς έχουμε τελειώσει τις υποχρεώσεις της ημέρας και είναι η στιγμή που χαλαρώνουμε.

Ωστόσο, ένας από τους πιο διαδεδομένους διατροφικούς μύθους είναι η άποψη ότι το βραδινό φαγητό είναι απαγορευτικό κατά τη διάρκεια της δίαιτας, καθώς υποστηρίζεται πως μετατρέπεται σε λίπος. Στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Η ώρα που θα φάμε, δεν έχει σημασία, αν η ημερήσια πρόσληψη θερμίδων είναι εντός φυσιολογικών ορίων.

Όμως, όπως και τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας, έτσι και το βραδινό γεύμα έχει τη συμμετοχή τους στις συνολικές θερμίδες.

Επειδή είναι η ώρα που χαλαρώνουμε χρειάζεται λίγη περισσότερη προσοχή, αφού ίσως τείνουμε να καταναλώσουμε μεγαλύτερη ποσότητα είτε επιλέγουμε τρόφιμα με πολλές θερμίδες.

Παρακάτω, σας προτείνουμε ορισμένες light & γρήγορες επιλογές για το βραδινό σας, με βάση την Κρητική κουζίνα και τα Κρητικά τυριά Καλογεράκη τα οποία είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

1. Παραδοσιακός Ντάκος με ντομάτα, Κρητική ξυνομυζήθρα Καλογεράκη, Ρίγανη, Κάππαρη & Ελιές

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ: Η παραδοσιακή κρητική διατροφή στην αποθέωση της γεύσης και της διατροφικής αξίας. Βιταμίνες C, E, πολυφαινόλες και λυκοπένιο περιλαμβάνονται στον παραπάνω γευστικό συνδυασμό και θωρακίζουν την καρδιαγγειακή λειτουργία.

Εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να μειώσουν το αλάτι και τα λιπαρά στη διατροφή τους, ενώ παράλληλα διατηρεί μια υπόξινη ανεπανάληπτη γεύση, λόγω της Κρητικής ξυνομυζήθρας.

2. Παξιμάδια χωρίς αλάτι με Κρητικό ανθότυρο, Μέλι & Καρύδια

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ: Η ενναλακτική έκφραση της κρητικής κουζίνας σε έναν ιδιαίτερο γευστικό πιάτο. Ο θρεπτικός συνδυασμός απογειώνεται με το Κρητικό ανθότυρο Καλογεράκη, ένα μαλακό, εύπεπτο και χαμηλό σε νάτριο, λιπαρά και χοληστερόλη τυρί.

3. Κρητικό ανθότυρο Καλογεράκη με Ροδάκινα, Καρύδια & Μέλι

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ: Η γεύση και η διατροφικής αξία που προκύπτουν όταν το ανθότυρο «παντρεύεται» τα φρούτα και το μέλι.

Το ανθότυρο προσδίδει μια έντονη, υφάλμυρη, βουτυρώδη γεύση και το ροδάκινο είναι πλούσιο σε β- καροτένιο που συμβάλει στην προστασία της καρδιάς και του εγκεφάλου. Ο συνδυασμός βέβαια μελιού και καρυδιών ενισχύουν την πνευματική διαύγεια και είναι αφροδισιακός.

4. Κρητική Γραβιέρα Light Καλογεράκη, Πορτοκάλι, Μέλι, Κανέλα & Καρύδια

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ: Γευστική πρόταση πλήρης σε πρωτεΐνες, ασβέστιο και βιταμίνη D.

Το συγκεκριμένο μεταβολικό πιάτο έχει πολύ υψηλό αντιοξειδωτικό δείκτη και αποτελεί ισχυρό ενισχυτικό μέσο του ανοσοποιητικού συστήματος.

Η κρητική Γραβιέρα light αποτελεί μια επιλογή χαμηλή σε λιπαρά και ταυτόχρονα έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε ασβέστιο σε σχέση με άλλα κίτρινα τυριά.

5. Πίτα από σουβλάκι Ολικής με κόκκινη σάλτσα, Κρητική Γραβιέρα Light & λαχανικά επιλογής.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ: Αυτή η μεσογειακή σπιτική πίτσα θα γίνει το αγαπημένο σας βραδινό γεύμα.

Τα υλικά της είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β που τροφοδοτούν τον οργανισμό με ενέργεια, ενισχύοντας παράλληλα το μυϊκό και το νευρικό σύστημα.

Ο θρεπτικός συνδυασμός ολοκληρώνεται με την παρουσία της Κρητικής Γραβιέρας Light Καλογεράκη πλούσια σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και ταυτόχρονα με 30% λιγότερα λιπαρά. Αυτό το αυθεντικό προϊόν της Κρητικής διατροφής διατηρεί τη γεύση και το άρωμα του αγνού γάλατος και σας τροφοδοτεί με ασβέστιο.

6. Αραβική Πίτα Ολικής άλεσης με Κρητικό ανθότυρο, ελιές & λιαστή ντομάτα.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ: Γευστική πρόταση που τροφοδοτεί τον οργανισμό με πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, βιταμίνη Α, Ε και Β χάρη στο Κρητικό Ανθότυρο Καλογεράκη. Πλούσια, επίσης, σε σύνθετους υδατάνθρακές και παρέχει πολύτιμη ενέργεια, εφοδιάζοντας ταυτόχρονα τον οργανισμό με βιταμίνες C και Ε, ολευρωπεΐνη και λυκοπένιο.

7. Μελιτζάνες ψητές στο φούρνο με ντομάτα και Κρητική μυζήθρα Καλογεράκη.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ: Μια παραδοσιακή γευστική συνταγή πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Οι μελιτζάνες είναι ένα λαχανικό το οποίο παρέχει ισχυρή προστασία στο ανοσοποιητικό σύστημα.

Από την άλλη η Κρητική μυζήθρα Καλογεράκη χαρίζει μια ευχάριστη, υπόγλυκη και ελαφρώς υφάλμυρη με πλούσιο άρωμα αγνού γάλακτος και θα εφοδιάσει το βραδινό σας με πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες της ομάδας Β και ασβέστιο.

8. Παξιμάδια με Κρητικό ανθότυρο, σολομό και ψιλοκομμένο μαϊντανό.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ: Δροσερό, με πλούσιο άρωμα και ελαφριά, εκλεπτυσμένη γεύση χάρη στο Κρητικό ανθότυρο Καλογεράκη κατάλληλο για όσους ακολουθούν μία υγιεινή διατροφή, αφού περιέχει λιγότερα λιπαρά σε σχέση με άλλα τυριά και αποτελεί εξαιρετική πηγή θρεπτικών συστατικών όπως πρωτεΐνες ορού υψηλής διατροφικής αξίας.

Επίσης, ο συγκεκριμένος συνδυασμός είναι πηγή φυτικών ινών, ασβεστίου και ω-3 λιπαρών, με αποτέλεσμα τη θωράκιση του οργανισμού από τις καταστρεπτικές ιδιότητες της φλεγμονής.

Συνοψίζοντας, το βραδινό είναι ένα σημαντικό γεύμα που δεν πρέπει να παραλείπετε. Αυτό που πρέπει να προσέχουμε αν θέλουμε να χάσουμε να βάρος, είναι να μοιράζουμε τις θερμίδες μέσα στην ημέρα σε όλα τα γεύματα και να μην υπερβαίνουμε το σύνολο των θερμίδων που είναι ιδανικό για τον καθένα μας.

Author: Care24.gr

Share This Post On