Υγιεινό πρωινό, όταν βιάζεσαι! Πως γίνεται;

Ξέρεις πώς είναι όταν κάποιος ξυπνάει τελευταία στιγμή και πρέπει να ετοιμαστεί μέσα σε λίγα λεπτά για να μην αργήσει στη δουλεία του.

Αυτά τα πρωινά που βιάζεσαι συνήθως παραμελείς το πρωινό σου γεύμα και αρκείσαι σε κάτι όχι τόσο υγιεινό μαζί με τον καφέ σου.

Μην ξεχνάς ότι το πρωινό είναι ένα απαραίτητο γεύμα για να λάβεις την ενέργεια και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της καθημερινότητας αλλά και να διατηρήσεις ένα υγιές σωματικό βάρος.

Επέλεξε ένα υγιεινό πρωινό που θα σε κρατήσει χορτάτο και θα σε τροφοδοτήσει με ενέργεια και ευεξία καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.

Άλλωστε το πρωινό είναι γνωστό και ως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, όχι άδικα, καθώς αποτελεί τη βάση για μια ισορροπημένη διατροφή. Ένα σωστό πρωινό πρέπει να περιέχει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, καλά λιπαρά και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως ασβέστιο, βιταμίνη C και φυτικές ίνες.

Όποτε όταν βιάζεσαι σου προτείνουμε τις παρακάτω γρήγορες, υγιεινές και απολαυστικές επιλογές για να μην ξεχνάς ποτέ το πρωινό σου:

  • Ένα μπολ με γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά ή κεφίρ σε συνδυασμό με αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς, και μπουκιές πολυδημητριακών πρωινού με κακάο-σοκολάτα.
  • Παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης στην πολύσπορη μοντέρνα εκδοχή του μαζί με 1 κομμάτι τυρί ή 1 αβγό.
  • Ένα μπολ με γάλα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη, με 1 κουταλάκι μέλι ή ταχίνι ή φυστικοβουτυρο και μπουκιές πολυδημητριακών πρωινού με cranberries.
  • Φρεσκοστυμμένος χυμός πορτοκαλιού με ρόδι μαζί με αραβική πίτα ολικής με αβγό και τυρί χαμηλό σε λιπαρά.

Για εσένα που δεν έχεις καθόλου χρόνο για πρωινό στο σπίτι συνδύασε το καφέ ή το τσάι ή τον χυμό σου με τις μπουκιές πολυδημητριακών πρωινού. Παρασκευάζονται με δημητριακά ολικής άλεσης, ενώ είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες και μέταλλα.

Συνεπώς, υπάρχουν εύκολες λύσεις αρκεί να υπάρχει θέληση για αλλαγή της διατροφικής συμπεριφοράς. Κάνε, λοιπόν, την αρχή από το πρωινό σου!

Έφη Δέδε
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Άνω Λιόσια
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
dede @ logodiatrofis.gr

Author: Care24.gr

Share This Post On